Mercury Racingin R-sarjan perämoottorit hyödyntävät innovatiivisia ja edistyksellisiä teknologioita, jotka parantavat suorituskykyä ja toimintasädettä. Voit valita haluamasi tehotason ja vaihteistovaihtoehdon monipuolisesta mallivalikoimasta.
150R V6 – tehokas suorituskyky ja hienostuneisuus
150R-perämoottori yhdistää Mercury Racing R-sarjan tehon ja hienostuneen suorituskyvyn, tehden siitä erinomaisen valinnan erilaisiin veneilytarpeisiin. V6-moottori yhdessä digitaalisen kaasu- ja vaihdejärjestelmän (DTS) kanssa tarjoaa ensiluokkaisen ratkaisun päiväristeilijöille, bowridereille ja kilpakalastusveneille.
Kompakti ja voimakas V6
3,4 litran V6-moottori, jossa on suuri iskutilavuus ja neljän nokka-akselin rakenne, tuottaa runsaasti vääntöä erityisesti keskikierroksilla. Tämä mahdollistaa nopean kiihtyvyyden ja korkean huippunopeuden. Moottorin tasapainoisen rakenteen ja tärinää vaimentavan kotelon ansiosta 150R tarjoaa hiljaisen ja sulavan ajokokemuksen kaikilla nopeuksilla.
DTS-järjestelmä ja Tri-Ram CMS-keskiosa
Vankka Tri-Ram CMS-keskiosa tarjoaa erinomaisen vakauden, ja sitä on saatavilla 20 tuuman (L) ja 25 tuuman (XL) rikipituuksilla.
Vaihteistokotelo
150R-mallissa on 4,8 tuuman vaihteistokotelo välityssuhteella 1,85:1. Saatavilla on myös vastakiertomalli, joka soveltuu sekä yhden että kahden moottorin kokoonpanoihin (25 tuuman rikillä).
200R – tehoa nopeille V-runkoisille veneille
Mercury Racing 200R on suunniteltu erityisesti kevyille ja nopeille V-runkoisille urheilu- ja kalastusveneille. Tämä moottori tarjoaa poikkeuksellisen V6-tehon vauhdinnälkäisille.
Kevyt ja tehokas V6 – 200R
200R-moottorin maksimikierrosluku on 6400 rpm, ja se on suunniteltu kestämään vaativia olosuhteita.
Vaihteistokotelot
Torque Master -vaihteistokotelo on suunniteltu raskaammille veneille, jotka voivat saavuttaa jopa 85 mph nopeuden. Siinä on kestävä 19 rihlainen ruostumattomasta teräksestä valmistettu potkuriakseli, ja se on suunniteltu osittain veden pinnan yläpuolelle, mikä mahdollistaa paremman nopeuden ja hallittavuuden raskaammissa kilpakalastus- ja monikäyttöveneissä.
Veneille, jotka ylittävät 85 mph, Sport Master -vaihteistokotelo tarjoaa optimaalisen suorituskyvyn pinnan rikkovalla muotoilullaan, jossa on matala pohja ja kohotettu etureuna nopeuden ja tehokkuuden parantamiseksi. Kallistettu alaevä on saatavilla, mikä tasapainottaa potkurin aiheuttaman vääntömomentin yhden moottorin asennuksissa, tarjoten entistä parempaa hallittavuutta ja suorituskykyä.
R-sarja
Mercury Racingin R-sarjan perämoottorit hyödyntävät innovatiivisia ja edistyksellisiä teknologioita, jotka parantavat suorituskykyä ja toimintasädettä. Voit valita haluamasi tehotason ja vaihteistovaihtoehdon monipuolisesta mallivalikoimasta.
150R V6 – tehokas suorituskyky ja hienostuneisuus
150R-perämoottori yhdistää Mercury Racing R-sarjan tehon ja hienostuneen suorituskyvyn, tehden siitä erinomaisen valinnan erilaisiin veneilytarpeisiin. V6-moottori yhdessä digitaalisen kaasu- ja vaihdejärjestelmän (DTS) kanssa tarjoaa ensiluokkaisen ratkaisun päiväristeilijöille, bowridereille ja kilpakalastusveneille.
Kompakti ja voimakas V6
3,4 litran V6-moottori, jossa on suuri iskutilavuus ja neljän nokka-akselin rakenne, tuottaa runsaasti vääntöä erityisesti keskikierroksilla. Tämä mahdollistaa nopean kiihtyvyyden ja korkean huippunopeuden. Moottorin tasapainoisen rakenteen ja tärinää vaimentavan kotelon ansiosta 150R tarjoaa hiljaisen ja sulavan ajokokemuksen kaikilla nopeuksilla.
DTS-järjestelmä ja Tri-Ram CMS-keskiosa
Vankka Tri-Ram CMS-keskiosa tarjoaa erinomaisen vakauden, ja sitä on saatavilla 20 tuuman (L) ja 25 tuuman (XL) rikipituuksilla.
Vaihteistokotelo
150R-mallissa on 4,8 tuuman vaihteistokotelo välityssuhteella 1,85:1. Saatavilla on myös vastakiertomalli, joka soveltuu sekä yhden että kahden moottorin kokoonpanoihin (25 tuuman rikillä).
200R – tehoa nopeille V-runkoisille veneille
Mercury Racing 200R on suunniteltu erityisesti kevyille ja nopeille V-runkoisille urheilu- ja kalastusveneille. Tämä moottori tarjoaa poikkeuksellisen V6-tehon vauhdinnälkäisille.
Kevyt ja tehokas V6 – 200R
200R-moottorin maksimikierrosluku on 6400 rpm, ja se on suunniteltu kestämään vaativia olosuhteita.
Vaihteistokotelot
Torque Master -vaihteistokotelo on suunniteltu raskaammille veneille, jotka voivat saavuttaa jopa 85 mph nopeuden. Siinä on kestävä 19 rihlainen ruostumattomasta teräksestä valmistettu potkuriakseli, ja se on suunniteltu osittain veden pinnan yläpuolelle, mikä mahdollistaa paremman nopeuden ja hallittavuuden raskaammissa kilpakalastus- ja monikäyttöveneissä.
Veneille, jotka ylittävät 85 mph, Sport Master -vaihteistokotelo tarjoaa optimaalisen suorituskyvyn pinnan rikkovalla muotoilullaan, jossa on matala pohja ja kohotettu etureuna nopeuden ja tehokkuuden parantamiseksi. Kallistettu alaevä on saatavilla, mikä tasapainottaa potkurin aiheuttaman vääntömomentin yhden moottorin asennuksissa, tarjoten entistä parempaa hallittavuutta ja suorituskykyä.