← Takaisin

Mercury Racingin R-sarjan perämoottorit hyödyntävät innovatiivisia ja edistyksellisiä teknologioita, jotka parantavat suorituskykyä ja toimintasädettä. Voit valita haluamasi tehotason ja vaihteistovaihtoehdon monipuolisesta mallivalikoimasta.

150R V6 – tehokas suorituskyky ja hienostuneisuus

150R-perämoottori yhdistää Mercury Racing R-sarjan tehon ja hienostuneen suorituskyvyn, tehden siitä erinomaisen valinnan erilaisiin veneilytarpeisiin. V6-moottori yhdessä digitaalisen kaasu- ja vaihdejärjestelmän (DTS) kanssa tarjoaa ensiluokkaisen ratkaisun päiväristeilijöille, bowridereille ja kilpakalastusveneille.

Kompakti ja voimakas V6
3,4 litran V6-moottori, jossa on suuri iskutilavuus ja neljän nokka-akselin rakenne, tuottaa runsaasti vääntöä erityisesti keskikierroksilla. Tämä mahdollistaa nopean kiihtyvyyden ja korkean huippunopeuden. Moottorin tasapainoisen rakenteen ja tärinää vaimentavan kotelon ansiosta 150R tarjoaa hiljaisen ja sulavan ajokokemuksen kaikilla nopeuksilla.

DTS-järjestelmä ja Tri-Ram CMS-keskiosa
Vankka Tri-Ram CMS-keskiosa tarjoaa erinomaisen vakauden, ja sitä on saatavilla 20 tuuman (L) ja 25 tuuman (XL) rikipituuksilla.

Vaihteistokotelo
150R-mallissa on 4,8 tuuman vaihteistokotelo välityssuhteella 1,85:1. Saatavilla on myös vastakiertomalli, joka soveltuu sekä yhden että kahden moottorin kokoonpanoihin (25 tuuman rikillä).

200R – tehoa nopeille V-runkoisille veneille
Mercury Racing 200R on suunniteltu erityisesti kevyille ja nopeille V-runkoisille urheilu- ja kalastusveneille. Tämä moottori tarjoaa poikkeuksellisen V6-tehon vauhdinnälkäisille.

Kevyt ja tehokas V6 – 200R
200R-moottorin maksimikierrosluku on 6400 rpm, ja se on suunniteltu kestämään vaativia olosuhteita.

Vaihteistokotelot
Torque Master -vaihteistokotelo on suunniteltu raskaammille veneille, jotka voivat saavuttaa jopa 85 mph nopeuden. Siinä on kestävä 19 rihlainen ruostumattomasta teräksestä valmistettu potkuriakseli, ja se on suunniteltu osittain veden pinnan yläpuolelle, mikä mahdollistaa paremman nopeuden ja hallittavuuden raskaammissa kilpakalastus- ja monikäyttöveneissä.

Veneille, jotka ylittävät 85 mph, Sport Master -vaihteistokotelo tarjoaa optimaalisen suorituskyvyn pinnan rikkovalla muotoilullaan, jossa on matala pohja ja kohotettu etureuna nopeuden ja tehokkuuden parantamiseksi. Kallistettu alaevä on saatavilla, mikä tasapainottaa potkurin aiheuttaman vääntömomentin yhden moottorin asennuksissa, tarjoten entistä parempaa hallittavuutta ja suorituskykyä.

R-sarja

Mercury Racingin R-sarjan perämoottorit hyödyntävät innovatiivisia ja edistyksellisiä teknologioita, jotka parantavat suorituskykyä ja toimintasädettä. Voit valita haluamasi tehotason ja vaihteistovaihtoehdon monipuolisesta mallivalikoimasta.

150R V6 – tehokas suorituskyky ja hienostuneisuus

150R-perämoottori yhdistää Mercury Racing R-sarjan tehon ja hienostuneen suorituskyvyn, tehden siitä erinomaisen valinnan erilaisiin veneilytarpeisiin. V6-moottori yhdessä digitaalisen kaasu- ja vaihdejärjestelmän (DTS) kanssa tarjoaa ensiluokkaisen ratkaisun päiväristeilijöille, bowridereille ja kilpakalastusveneille.

Kompakti ja voimakas V6
3,4 litran V6-moottori, jossa on suuri iskutilavuus ja neljän nokka-akselin rakenne, tuottaa runsaasti vääntöä erityisesti keskikierroksilla. Tämä mahdollistaa nopean kiihtyvyyden ja korkean huippunopeuden. Moottorin tasapainoisen rakenteen ja tärinää vaimentavan kotelon ansiosta 150R tarjoaa hiljaisen ja sulavan ajokokemuksen kaikilla nopeuksilla.

DTS-järjestelmä ja Tri-Ram CMS-keskiosa
Vankka Tri-Ram CMS-keskiosa tarjoaa erinomaisen vakauden, ja sitä on saatavilla 20 tuuman (L) ja 25 tuuman (XL) rikipituuksilla.

Vaihteistokotelo
150R-mallissa on 4,8 tuuman vaihteistokotelo välityssuhteella 1,85:1. Saatavilla on myös vastakiertomalli, joka soveltuu sekä yhden että kahden moottorin kokoonpanoihin (25 tuuman rikillä).

200R – tehoa nopeille V-runkoisille veneille
Mercury Racing 200R on suunniteltu erityisesti kevyille ja nopeille V-runkoisille urheilu- ja kalastusveneille. Tämä moottori tarjoaa poikkeuksellisen V6-tehon vauhdinnälkäisille.

Kevyt ja tehokas V6 – 200R
200R-moottorin maksimikierrosluku on 6400 rpm, ja se on suunniteltu kestämään vaativia olosuhteita.

Vaihteistokotelot
Torque Master -vaihteistokotelo on suunniteltu raskaammille veneille, jotka voivat saavuttaa jopa 85 mph nopeuden. Siinä on kestävä 19 rihlainen ruostumattomasta teräksestä valmistettu potkuriakseli, ja se on suunniteltu osittain veden pinnan yläpuolelle, mikä mahdollistaa paremman nopeuden ja hallittavuuden raskaammissa kilpakalastus- ja monikäyttöveneissä.

Veneille, jotka ylittävät 85 mph, Sport Master -vaihteistokotelo tarjoaa optimaalisen suorituskyvyn pinnan rikkovalla muotoilullaan, jossa on matala pohja ja kohotettu etureuna nopeuden ja tehokkuuden parantamiseksi. Kallistettu alaevä on saatavilla, mikä tasapainottaa potkurin aiheuttaman vääntömomentin yhden moottorin asennuksissa, tarjoten entistä parempaa hallittavuutta ja suorituskykyä.

Ota yhteyttä
Tekniset tiedot

R150

Akselipituus

L: 20"/508 mm ja XL/CXL: 25"/635 mm

Kierrosluku täydellä teholla

5 200–6 000 kierrosta minuutissa

Kiinnikkeet

vakiomalliset kumiset ylä- ja alakiinnikkeet

Keskiosa

perinteinen keskiosa (CMS)

Moottorityyppi

V6 (24-venttiilinen DOHC) / vapaasti hengittävä nelitahtimoottori

Polttoainevaatimus

vähintään lyijytön 87-oktaaninen tai enintään 10 % etanolia sisältävä 91 RON

Latausjärjestelmä

85 ampeeria (1 071 wattia) tyhjäkäyntilataus

Kaasun ja vaihteiston ohjaus

digitaalinen kaasu- ja vaihde (DTS)

Vaihteistokotelo 4

8"

Välityssuhde

1.85:1

Kuivapaino (kg)

L: 215.5 kg ja XL: 220 kg

R200

200R Torque Master

200R Sport Master

Akselipituus

L: 20"/508 mm

L: 20"/508 mm

Kierrosluku täydellä teholla

5 800–6 400 kierrosta minuutissa

5 800–6 400 kierrosta minuutissa

Kiinnikkeet

kova kuminen yläkiinnike / vakaat alakiinnikkeet

kova kuminen yläkiinnike / vakaat alakiinnikkeet

Keskiosa

perinteinen keskiosa (CMS)

perinteinen keskiosa (CMS)

Moottorityyppi

V6 (24-venttiilinen DOHC)/ vapaasti hengittävä nelitahtimoottori

V6 (24-venttiilinen DOHC)/ vapaasti hengittävä nelitahtimoottori

Polttoainevaatimus

vähintään lyijytön 87-oktaaninen tai enintään 10 % etanolia sisältävä 91 RON

vähintään lyijytön 87-oktaaninen tai enintään 10 % etanolia sisältävä 91 RON

Latausjärjestelmä

85 ampeeria (1 071 wattia) tyhjäkäyntilatauksella

85 ampeeria (1 071 wattia) tyhjäkäyntilatauksella

Kaasun ja vaihteen ohjaus

digitaalinen kaasu- ja vaihteenvalitsin (DTS)

digitaalinen kaasu- ja vaihteenvalitsin (DTS)

Vaihdekotelo

Torque Master

Sport Master

Välityssuhde

1.75:1

1.75:1

Kuivapaino (kg)

L: 213 kg

L: 222 kg

Venemaailma
info@venemaailma.fi
0440 498 290
whatsapp
Ota yhteyttä
whatsapp
Aloita Whatsapp keskustelu